Startersadvies
Verhagen & van Kerkhof: voor een startersadvies gericht op uw persoonlijke situatie
Plannen om een eigen bedrijf te starten? Want het starten van een onderneming is een belangrijke stap in uw leven. Het brengt ook veel vragen met zich mee. Hoe zit het met de fiscale aangiften? Hoe zorg ik voor een goed debiteurenbeheer? Hoe richt ik mijn financiële administratie en boekhouding in? En hoe ziet een goede boekhouding eruit? Zal ik de boekhouding laten doen door een administratiekantoor, of ga ik het (deels) zelf doen? Administratiekantoor Verhagen & van Kerkhof in helpt u met raad en daad.
Hoe zet ik als ondernemer een goede financiële administratie op?
Want de stap naar ondernemerschap is vaak een grote. Het opzetten van een eigen bedrijf kost ook tijd. Zo moet er vaak een ondernemersplan komen, dat noodzakelijk is voor het aanvragen van een financiering. Zo’n plan geeft een helder beeld van uw plannen evenals de toekomstmogelijkheden van uw bedrijf. Daarnaast zal u zich moeten aanmelden bij de Belastingdienst en inschrijven bij de Kamer van Koophandel. Ook het inrichten en bijhouden van de financiële administratie vraagt natuurlijk serieuze aandacht, evenals de opbouw van uw pensioen. Administratiekantoor Verhagen & van Kerkhof kan u bij alle stappen tot ondernemer ondersteunen.
Administratiekantoor Verhagen & van Kerkhof helpt bij het creëren van een basis voor een succesvolle onderneming
Tijdens het intakegesprek komen alle zaken op fiscaal en administratief gebied aan de orde waar een starter tegenaan loopt. Onze belastingadviseur geeft vervolgens een startersadvies gericht op uw persoonlijke situatie. Samen creëren we zo een goede basis voor een succesvolle onderneming!
Op zoek naar een goede partner op het gebied van startersadvies?
Benieuwd wat Verhagen & van Kerkhof als administratiekantoor en belastingadviesbureau voor u kan betekenen op het gebied van startersadvies? Of op zoek naar een goede boekhouder of belastingadviseur? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.